4 Ocak 2010 Pazartesi

2012: Benim Bakis Acimdan...

21. yuzyilin bu yeni yilina baslarken kendinize hic:

"Neden bu acele, nereye yetisiyoruz?"
"Ben neden yasiyorum?"
"Neden dogadan, kendimden uzaklasiyorum?"
"Hayattan neden zevk almiyorum?"
"Sadece para kazanmak icin istemedigim bir iste neden calismaya devam ediyorum?"

diye soruyorsaniz: Bilin ki yalniz degilsiniz. Ben ve cevremdeki cogu arkadasim ayni duygu, dusunce ve hayal kiriklikari ile bogustuk yillarca.

Bu karmasik ruh hali icinde defalarca psikiyatristlerden yardim aldim, antidepresan ilaclara umut bagladim, surekli kendime, etrafima, hayata karsi icimde bitmek bilmeyen bir ofke ile yasadim yillarca. Bunun sonucunda bedenimde de hasarlar meydana getirdim, once yuzumde ergenlik donemimde bile cikmadigi kadar sivilce cikti, ardindan hormonlarimdaki duzen bozuldu, hayatim boyunca ne istersem yiyip kilo almayan ben bir anda 5-6 kilo fazlasiyla kalakaldim.

Peki bu durumdan nasil kurtuldum, nasil kurtulabiliriz? Sadece evrene ve kendimize guvenerek, inanarak. Icine girdigimiz bu donem, Maya Takvimi'nin sonlanmasiyla birlikte benim bakis acima gore kesinlikle bir kiyamet baslangici degil, aksine bilinclerde meydana gelecek buyuk aydinlanma, insanligin bilincinin acilmasi, artik maddi degerlerin degil. her zaman olmasi gerektigi gibi ancak unutulmus olan ic degerlerin hatirlanmasi, maneviyata donulmesi, su anda surdurdugumuz hayatlarimizin gercek amaclarinin, yani kisisel gelisimlerin idrak edilmesini getirecek.

Aydinlanmaya, bilinclenmeye dogru yurudugumuz bu yolda bizlere destek olacak cesit cesit yol var tabi. Bu yollardan benim sectiklerim ise agirlikli olarak dogu mistisizmi. Reiki ve Yoga'nin hayatima getirdikleri, onceliklerimi degistirmeleri, beni huzura eristirmeleri gibi eminim herkes yurudugu bu gelisim yolunda kendi dogrusunu, kendi rehberini bulacaktir.

Kendi icinizde kesfedeceginiz bu yeni yolda yururken: icinde bulundugumuz aydinlanma caginda cok guzel gunlerin sizi bekledigini bilin ve tum benliginizle kendinizi guzelliklere acin.

Sevgiyle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder